تاریخ رسمی عرضه OnePlus Nord 2 5G تأیید شد
نوشته شده توسط : Arfi :)

همان طور که در جریان هستید وان پلاس نورد تابستان سال گذشته با مشخصات فنی و قیمتی ویژه روانه ی بازار شد. همین موضوع، باعث محبوبیت بالای این گوشی شده بود. مدتی ست که شایعات مختلفی در رابطه با جانشین این گوشی منتشر شده، اما به تازگی وب سایت خبری گذاری جی اس ام آرنا اعلام کرده است، که عرضه گوشی میان رده وان پلاس نورد2 5G (OnePlus Nord 2 5G) با تراشه Dimensity 1200 در تاریخ ۲۲ جولای آغاز خواهد شد.
تاریخ رسمی عرضه OnePlus Nord 2 5G تأیید شد

تنها 14 روز تا شروع عرضه این محصول زمان باقی مانده است؛ اما وان‌پلاس تصمیم گرفته برای طرفداران خود مسابقه‌ای برگزار کند که در صورت ثبت نام در وب‌سایت، حتی قبل از آغاز عرضه می‌توانید یک گوشی هوشمند Nord 2 برنده شوید OnePlus Nord با برچسب قیمت ۳۹۹ یورو وارد بازار شد و انتظار داریم قیمت جانشین آن کم و بیش همان مقدار باشد.

مشخصات احتمالی OnePlus Nord 2 5G نیز منتشر شده است و اکنون می‌دانیم این گوشی هوشمند احتمالا دارای نمایشگر ۶٫۵۳ اینچی امولد با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در آن قرار دارد.به لطف تصاویر رندر غیر رسمی، اکنون کاملا مطمئن هستیم که میان‌رده وان‌پلاس چه شکلی دارد. همچنین شرکت سازنده‌ تأیید کرده است که این محصول  از تراشه Dimensity 1200 مدیاتک استفاده می‌کند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: وان پلاس , گوشی هوشمند , قیمت گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: